Va-bank

Obtížnost:

(pokročilý řešitel)
Atmosféra:
Hlavolamy:
Personál:

Když se rozhodnete vyloupit banku, musíte být připraveni opravdu na všechno. Stačí jediné chybné rozhodnutí a situace se začne vyvíjet zcela jinak, než by měla. Zde Vás očekává napínavý úkol se spoustou nečekaných zvratů a překvapení. Je jen na vás jak se s nimi vyrovnáte. Budete si každý krok pečlivě rozmýšlet dopředu anebo budete improvizovat na místě? Podaří se Vám z nesnází vybřednout včas? Odpověď najdete v dobrodružství Va-Bank.

Otevírací doba:
PO-PÁ: 10:00-22:00
Adresa:
Mánesova 54, Praha 2, 120 00
Ověření volných termínů:

Cena EXITGAMES.cz: 1000
běžná cena: 1 300 Kč

Recenze

13 recenzí
Pěkná propracovaná místnost. Úkoly nás docela potrápily (museli jsme využít několik nápověd), ale nakonec jsme odešli s balíkem peněz. :-) Personál super!

Obtížnost:
Atmosféra:
Hlavolamy:
Personál:
Jiří Marek05.09.2017
Naše první únikovka a moc se povedla :)

Atmosféra:
Hlavolamy:
Personál:
Žanet07.08.2017
Pro rozjezd paráda :)

Atmosféra:
Hlavolamy:
Personál:
Milan Vančura25.04.2017
Super místnost po začínající hráče. Byla to má první a absolutně mě nadchla. Je hodně pěkně technicky zpracovaná (žádný obývákový pokoj vypadající jako trezor, ale skutečný trezor) a vše funkční, což také nebývá úplnou samozřejmostí. Úkoly jsou logické a obtížností tak akorát, aby nenudily a vzbudily ve vás dobrý pocit z jejich vyluštění. Určitě doporučuji.

Atmosféra:
Hlavolamy:
Personál:
Zora Hořejšová14.02.2017
Byla to naše vůbec 1. úniková hra, takže nemohu soudit, ale myslím, že na poprvé jsme si vybrali moc dobře. Už se těšíme na další lekci - zombíky.

Atmosféra:
Hlavolamy:
Personál:
Václav Šícha01.02.2017
Byla to moje první únikovka a úplná spokojenost. Krásné provedení a propracované hlavolamy. Personál maximálně ochotný a příjemný. Doporučuji

Atmosféra:
Hlavolamy:
Personál:
Pepa17.01.2017
Hráli jsme už pár únikovek a buďto nás zklamal personál a nebo nepěkně vymyšlená místnost. Tady nás už ve dveřích vítali usměvaví pracovníci, hru jsme si užili a odnesli si ne jen skvělý zážitek, ale i dobrou náladu. Doporučuji!

Atmosféra:
Hlavolamy:
Personál:
Alice16.01.2017
Už jste někdy zažili při únikovkách pořádný MAZEC !? Tak tady máte šanci :-) Skvělá instalace!!!

Atmosféra:
Hlavolamy:
Personál:
Martin05.01.2017
Atmosfera vyborna, hlavolamy dobre promyslene, bez zbytecnych a matoucich veci okolo, po polovine hry jsem byla mile prekvapena. Reseni ukolu nam slo velmi dobre,pouze s 1 napovedou. Celkove velmi povedene.

Atmosféra:
Hlavolamy:
Personál:
Hanka24.11.2016
Uspokujici velice :) Mohu jen doporucit. Richard

Atmosféra:
Hlavolamy:
Personál:
Richard01.07.2016
Úžasné prostředí, úžasná atmosféra, úžasnost sama!

Atmosféra:
Hlavolamy:
Personál:
Tadeáš Bárta08.06.2016
Moc pěkně udělaný a vyrobený. Docela jsme se tam hádaii :D ale to je prave asi ono :) Děkuju ostatním, ze me prizvali.

Atmosféra:
Hlavolamy:
Personál:
Míša08.06.2016
Skvělá hra, super kulisy dokreslující atmosféru. Úkoly jsou originální a zajímavé.

Patrik26.02.2016

Přidejte svou recenzi


Kde nás najdete

K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku